יום ראשון, 17 באוגוסט 2014

שומרות סוד

מחר יום ההולדת הארבעים וחמישה שלי, אבא גיאגיא. 
הבנות מתכוננות כבר זמן מה ליום החשוב. הילי הכינה לי ארנק משקית זיפלוק ואיזולירבנד שחור ואור הכינה לי כתר מנייר. כליל מצידה מתרגשת מאד שכן היא יודעת שאחרי שחוגגים לי יגיע תורה ותור אור. 
את היום, יום ראשון, העברנו במסיבת יום הולדת של חברה של הילי, קייטי (שאגב גם נולדה בשמונה עשרה לאוגוסט) שחגגה שבע. אחרי יום ההולדת בפארק שבשכונה המשכנו לפליי דייט אצל קייטי שגם גרה פה בשכונה. הגענו כולנו הביתה (הבנות ואני) בערך בארבע וחצי ומיד לקחה אותן יפעת לבריכה. ברבע לשמונה בערב שמעתי את הרכב של יפעת נכנס לחניה ומדומם מנוע. הדלת מהחניה לסלון נפתחה בתנופה וכלילי התייצבה מולי כולה נרגשת. 
ולא אמרה מילה. 
במשך כעשר שניות הסתכלה עלי במבט ממזרי, וסגרה בכוח את הפה. לבסוף פצתה פיה והודיעה לי: 
I cannot tell you anything about your birthday or about a cake. 
התחלתי לצחוק. 
אור הצטרפה אליה והודיעה לי אף היא שהיא לא יכולה לדבר על הנושאים הללו 
Because IMA said so

לאורך ארוחת הערב (פיצות של קוסטקו עם הרבה גבינת פרמזן מגוררת) המשיכו הבנות לגלות לי פרטים במסגרת שמירת הסוד. 
:)
לבסוף אחרי הארוחה התעקשו כולן לחגוג לי היום, מן הסתם כדי לאכול את העוגה. העוגה עצמה היתה עוגת גלידה עם עוגיות אוריו. העוגה היתה טעימה ביותר ואפילו קיבלתי מתנות אחרי שכיבינו כולנו יחדיו את הנרות, חמישה במספר, על העוגה. 

יום הולדת מוקדם שמח לאבא גיאגיא שאוהב אותכן כל כך ילדות נפלאות שלי. 
:)
אבא גיאגיא 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה