יום שבת, 28 במאי 2011

פעם ראשונה בבריכה

עונת הרחצה נפתחה היום רשמית במסגרת סוף השבוע הארוך לרגל ממוריאל דיי, דהיינו יום הזכרון האמריקני. זה גם היה סוף השבוע הראשון שלנו בארה״ב לפני כתשע שנים. 
במסגרת חגיגות הקיץ הרשמיות ופתיחת הבריכה ב׳קיבוץ׳ לרחצה לקחנו היום את כל הבנות לבריכה. הילי צירפה את יעלי החברה שלה וכך היה לה עם מי לשחק בזמן שהקטנות היו עם אבא ואמא. השעה היתה קרובה לשש בערב כשהגענו לבריכה והיו לפנינו עוד כשעתיים טרם הסגירה. וכך בזמן שהילי ויעלי גלשו במגלשת הצפרדע המפורסמת ישבנו יפעת ואני עם הקטנות במים הכי רדודים שיש ונתנו להן לשכשך ולשחק בהם. כליל מיד השתלבה בסביבה והביטה סביב בעניין. אור מחתה מעט בתחילה על טמפרטורת המים הקרה, אבל מקץ דקות ספורות התרגלה ונהנתה אף היא. כך העברנו כשעה במים ולאחר מכן שעה נוספת מחוצה להם כשהקטנות עטופות במגבות והן אוכלות אבטיח ובמבה ולוגמות פורמולה.  
בשעה שמונה סגרו את הבריכה והתקפלנו. השמים החלו מתקדרים כך שהתזמון היה מוצלח. את יעלי הורדנו בבית ופנינו לחזור אלינו הביתה. בדרך עצרנו ברחוב צדדי להביט בעדר איילות שטייל בשכונה, דילג מעל גדרות ולעס משיחים נבחרים. אז גם נפתחו ארובות השמים וסופה מהירה הרטיבה את כל הסביבה בתוך דקות. 
עכשיו אני יושב בחדר שלכן חמודות שלי. אתן אחרי אמבטיות מהירות שעשיתי לכן, מנסות להרדם עם בקבוק בפה. כמה חמודות וכמה יפות אתן, מתוקות של אבא. 
:)
אוהב כל כך,
אבא גיאגיא 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה