יום שלישי, 12 ביולי 2011

אור מתפתחת פיזית וקולינארית

אור מתפתחת יפה מאד. אין לי שום ספק בכך. 
היום בבוקר לקחה אותה יפעת לרופאת הקסדות לביקורת. מסתבר שהיא כבר כמעט סימטרית לחלוטין בגולגולת עם אסימטריה מזערית של כחמישה מילימטרים, מה שנחשב בגדר הנורמה. לפיכך ועל מנת להקל עליה עם המוביליות שלה הוחלט שמעתה היא תחבוש את הקסדה רק בלילות. 
למרבה המזל המרפאה של רופאת הקסדות ממוקמת בקולומביה, מרילנד, על יד העבודה שלי. ובמקרה כשיצאתי לצהריים הרמתי טלפון ליפעת אשר יצאה אף היא באותו רגע מהרופאה עם אור. לפיכך נדברנו להפגש לארוחת צהריים במסעדה הודית מאד מוצלחת שאני מכיר באיזור, הרויאל טאז׳.  
הגענו למסעדה כמעט באותו הרגע ואור מיד גנבה את ההצגה. מנהל המסעדה מיד לקח אותה על הידיים והחל לשחק איתה, להתפעל מיופיה ולנשק אותה :)
העמסנו צלחות מכל טוב המזנון בתורות והתיישבנו ליד השולחן. אור מצידה הריחה אוכל ומיד סימנה שהיא רוצה גם. אגב, בימים האחרונים אור ׳אומרת׳ שהיא רעבה על ידי שימוש במילה הברורה ׳הממ הממ׳. 

וכך ישבנו שלושתנו ליד השולחן, אור בכיסא תינוקות, ואכלנו אוכל הודי טעים. לאור נתנו בזהירות לאכול מהמנות הלא חריפות. ניכר היה שהיא אהבה את האוכל מאד ואכלה הרבה עד ששבעה. בינתיים מנהל המסעדה לא הפסיק להתפעל ממנה ומדי פעם היה עוצר בשולחן לשחק איתה. 
בתום הארוחה הטעימה והחוויתית שילמנו ופנינו לדרכנו. אני למשרד ויפעת ואור הביתה. 
כיף של צהריים. 

אוהב כל כך,
אבא גיאגיא 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה